Oh sunny days, here in rainy Ireland!

Het is hier nu half acht en het is nog licht buiten... Het zonnetje heeft de hele dag geschenen en de vogels fluiten overal. En ik die dacht dat het altijd slecht weer was in Ierland. Niet dus!

Afgelopen maandag ging ik met mama en papa nog naar de zoo. Dublin Zoo, de beroemde zoo waar mama zo gek van is. Wist je dat ze hier in Dublin niet eens weten dat er een programma bestaat over hun zoo? En weet dat dat ten huize Spiessens een wekelijks uurtje TV voor mama is! Dus gingen we daar heen.

Dublin Zoo is gelegen in een gigantisch groot park, Phoenix Park. De zoo zelf is daar maar een klein stukje van, maar de natuur is er wel erg mooi. Omdat het maandag was, en de normale Ier werkt op een maandag, was het er heel rustig. Niet veel mensen en veel tijd om naar alle dieren te kijken. Of toch alle dieren die wakker waren. Ook dieren genieten van het eerste zonnetje door in de zon te gaan liggen! ;-)

Na twee uur in de zoo heb je wel het meeste gezien en besloten we om nog de luas te nemen naar Dundrum Shopping Center. Dat is een shopping center dat tussen mijn stadje Leopardstown en het centrum van Dublin ligt. Het is heel modern en heeft veel winkels die leuk zijn voor jeugd! Na enkele uren shoppen (yep, enkele uren, die papa op de zeteltjes in het winkelcentrum doorbracht) besloten we om toch maar terug naar het hotel te gaan en daar iets te eten. Aan Dundrum Shopping Center zijn ook wel restaurants maar we hadden zin in een steak of zo, en het steakrestaurant was dicht op maandag.

Op dinsdag was het al weer tijd voor mama en papa om naar huis te gaan. Na nog een babbeltje in de hotel lobby stapten ze de bus richting vliegveld op en ging ik weer richting Leopardstown Valley.

De rest van de week was vrij saai om over te vertellen. Ik werkte veel aan mijn taken, ging af en toe naar de winkel, keek hier en daar eens een filmpje. Niets spectaculair dus. Nu is het weer tijd voor reality, want morgen start mijn school weer.

Nog 2 weken te gaan. Ik blijf het zeggen, de tijd vliegt hier voorbij!

Cheers!
Ellen.

PS : Mama vond dat ik meer foto's moest toevoegen. Dus bij deze, enkele foto's!





Een mooie zonnige dag in Leopardstown!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts