Writer's block

Ik weet dat het een dag te laat is, dat ik normaal gisteren had moeten bloggen, maar eerlijk gezegd was het dit weekend nog al druk met deadlines en zo voort. Daarom koos ik er voor om mijn blog een dagje uit te stellen. Stiekem ook omdat het een vrij rustige week was en ik niet veel te zeggen heb hoor...

In school verliep alles rustig. Er waren enkele nieuwe studenten vanuit België die een week onze lessen kwamen mee volgen, maar echt veel contact heb ik daar niet mee gehad. Ze waren dan ook slechts aanwezig in 2 lessen. Ik denk dat het daardoor was dat we ook een hele voormiddag les kregen over het schoolsysteem en special education in België. Plichtbewust ging ik naar die lessen, omdat ik er van overtuigd was dat iemand hen wel had verteld dat er Vlaamse studenten in het publiek zouden zitten en het niet goed zou overkomen als ik dan net niet aanwezig was. Maar zoals ik al verwachtte werd er niet veel gezegd dat ik nog niet wist.. Nu bleek ook dat ze helemaal niet wisten dat er Vlaamse studenten waren, waardoor ze ongestoord in het Nederlands commentaar gaven tegen elkaar en ik daar een beetje awkward mijn lach moest inhouden.. Niet ideaal dus. Gelukkig zagen mijn medestudenten er de fun wel in en maakten ze er een spelletje van om te raden wat er gezegd werd. 

Buiten de schooltijd heb ik deze week vooral gewerkt voor de KSA. Natuurlijk niet heel de tijd! Ik heb ook wel enkele keren een filmavond gedaan of gebabbeld met de familie. Hoort er allemaal bij he! Al bij al een hele rustige week dus!

Deze week is Midterm, wat zoveel wilt zeggen als een week geen les. Ik moet dan ook deze week een essay schrijven voor sociologie. Eén ding werd me al wel duidelijk... De regels qua papers schrijven zijn hier een pak strenger. Dus ik weet wat te doen de komende week! 

Korte blog... Dat mag ook wel eens he ;-) 
Bedankt voor alle lieve berichtjes altijd! 
Cheers,
Ellen

Reacties

  1. Profiteer ook van de vrije week,de boog moet niet altijd gespannen staan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Een rustige week dat mag wel eens hé.
    Ik kijk al uit naar de krokusvakantie zodat ik ook eens een week heb dat ik niet naar school moet.
    Waarschijnlijk komen dan wel Ella-Marie en Giulia voor een paar dagen op vakantie en zal het hier wel niet zo rustig zijn als verwacht. Maar ja ik kijk er wel naar uit want het is al geleden van december dat ik die kapoenen nog gezien heb.
    Zijn zaterdag naar de school van Emile en Julie in Brugge geweest voor hun LED-feest.
    Reuze gezellig en een kei leuk initiatief.
    Je hebt vast wel mijn filmpje gezien op Instagram.
    Je bent nu al een maand weg en het lijkt precies of je nog maar pas vertrokken bent.
    Wat vliegt de tijd.
    Geniet nu maar van je vrije les week en maak je niet te veel zorgen over je paper want ik ben daar zeker van dat jij dat goed zal doen.
    Tot volgende week
    Groetjes,


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo tante Mia!

      Fijn om wat te horen van hoe het thuis gaat. Doe alle kindjes enorm veel groetjes van mij! Als ik terug ben zal ik ze wel nog eens zien, he :)
      Ik zal sneller terug zijn dan je denkt!

      Heel veel knuffels, ook voor Lewis!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts